M'ha semblat interessant aquest fil, per ser diferent de l'habitual.
Es cert que a mi també em dona un morbo especial follar en català, però més que per l'idioma en si mateix (si fos per l'idioma, també em puc entendre perfectament amb una sudamericana) és pel fet que les noies que parlen en català, són d'aquí i, per tant, sembla que estas amb una noia qualsevol que has pogut coneixer a la feina, al super o a qualsevol lloc i no amb una noia d'un pais de l'est o de brasil que ha vingut aquí, potser enganyada per qualsevol xarxa de mafiosos.
També es veritat que noies catalanes no abunden, però per la meva experiència, hi ha alguns pisos on hi ha alguna possibilitat de trobar-ne (oblidem-nos dels clubs, on mai, mai he vist cap noia catalana):
- Com ja s'ha comentat, el pis de Francesc Macià de Granollers.
- Hi havia un pis a Figueres (que no se si està encara obert) al carrer Mendez Núñez, on tabé hi havia noies catalanes. Recordo que vaig estar amb una que em va explicar que era de Figueres mateix i que abans de fer el "paseillo" (no se, com ho podriem dir en català) espiava que el client no fos algun conegut del mateix Figueres.
- També n'he trobat alguna a algun pis de Vic i de Girona.
Es veritat que a Barcelona ciutat és menys habitual trobar noies catalanes i crec que resulta més fàcil a pisos de "comarques".
Salut companys,
|