Cita:
princessa dijo:
Ya estamos con las mismas gilipolleces de siempre...
La verdad es que a mí me da absolutamente igual que haya un hilo que sea en catalán... pero ya que está, lo utilizaremos no?  Que tampoco hace daño a nadie y es un hilo entre tropecientos mil... y si a los señores moderadores no les parece inapropiado, pues a los que les moleste, no sé, pues que no entren, pero es que aquí siempre son siempre los de siempre los que provocan y los que se dejan provocar....
Y comentant el tema del fil he de dir una cosa... a mí m'encanta follar en català, més ben dit... si haig d'escollir entre follar en català o en cAstelláà... sempre en català. A més, jo sempre ho dic a tots els catalans que baixen a Barcelona desde els pobles, o desde Lleida, Tarragona o Girona... que m'encanten pq el tracte que tenen amb mí i la manera educada, simple y sensible que tenen amb mí i que no es comparable amb els "barcelonins" ( no amb tots eh, com sempre estic gneralitzant) que ja están més prevertits que res... que ja s'ho han recorregut tot a barcelona i que tant els hi fa una china, que una catalana, que una rusa, que a una chilena...
Personalment... jo m'hi sento més a gust i punt... serà la cultura catalana? Nu sé... 
|
Perdoneu-me, soc nou en el forum, pero per aquest i algun altres missatge seu m'ha semblat que aquesta noia es dedica professionalment al tema. Es aixi? Si m'equivoco, expresso les meves disculpes, pero si no es aixi, on puc trobar informacio sobre ella?
Gracias